BonBon با صدای Era Istrefi
 

دریافت
حجم: 2.8 مگابایت

Un jom Era
Un jom Era edhe koha jeme o tu ardhë

Nëse jo ti
E du un vetën

Skom nevoje per ty heeejo
Edhe vet un e theeejo
Sun m’rrxon jom kneeejo
Sun e bon sun e bon sun e bon sun e bon bon

Bon bon edhe nëse sbon sbon
Don don
Bet u wanna taste it
Bon bon
Bet u wanna taste it
E di qe ti don don


ترجمه :
من ارا هستم
من ارا هستم ، دیگه وقتشه
اگر تو عاشقم نباشی
به همین دلیل من عاشق خودم میشم
دیگه بهت نیازی ندارم
واسه خودم تفریحی ندارم
تو نمی تونی حالممو بد کنی، من اینجام
نه نمیتونی
الان همه چیز درسته ، با اینکه اینجور نیست
تو میخوای، تو میخوای
مطمعنم کع منو فقط برای لذت میخوای
درسته درسته
میدونم که میخوای فقط لذت ازم ببری
میدونم که میخوای
بیای با من باشی و بعدش بری و تنهام بزاری
اگه تو میخوای منو
تو کینگی تا وقتی که منم ملکه تو باشم
یکشنبه شب
من چراغ رو روشن کردم
صادقانه و رک

خوب بود با شما به اشتراک گذاشتم 😊 امیدوارم لذت ببرید .